Login

Kalendarz imprez

Czerwiec 2017
PWŚCPSN
« maj   lip »
    1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30   

Galeria

4xDRIVE w Baja Carpathia 2013

4xDRIVE wystartuje w Baja Carpathia 2013_2Nowy, lepszy 4xDRIVE wystartuje w Baja Carpathia 2013!

Kufel/Samosiuk, Piec/Klein i Lechowicz/Solecki pojadą w klasie T2 Nissanami Navara. Wasiak/Grydziuszko wystartują w klasie T1 Mitsubishi Pajero.

Team 4xDRIVE, znany dotychczas z sukcesów odnoszonych w GRatach w rajdach przeprawowych dołącza do zawodów cross-country z projektem Navara T2. – Nie boimy się wyzwań, startowaliśmy samochodami naszej konstrukcji w takich rajdach jak: Drezno-Wrocław, Magam, Poland Trophy, Puchar Polski Off-Road.pl, Transghotica czy MT Rally – mówi Dominik Samosiuk.

Prezentacja spotu zespołu: http://bit.ly/4xdrive_promo

 

Robert Kufel i Dominik Samosiuk pojadą Nissanem Navarą Blue T2. Panowie jeżdżą razem od ponad sześciu lat, Kufel jako jeden z najlepszych kierowców off-road, Samosiuk jako pilot i doskonały konstruktor popularnych GRatów, którymi wygrywali takie rajdy jak MT Rally w 2012 czy Transgothica w 2011 roku.
Tomasz Piec i Remigiusz Klein wystartują w Navarze Green. Piec przedkłada jazdę w terenie od asfaltów jeszcze z czasów eliminacji do polskich edycji Camel Trophy, po godzinach ulepsza przeprawowego Land Rovera Defendera 90evo. Organizator rajdów off-road w Portugalii (2006), Maroku (2007) czy Islandii (2007) i zawodnik rajdów cross-country “Baja Challenge” (2012) oraz “Baja Poland” (2012) w zespole “RMF4rt”.

Klein pojedzie jako pilot. Doswiadczony uczestnik ponad 20 rajdów cross country, zaczynał jako pilot w duecie z Marcinem Ryczkowskim wielokrotnym medalistą mistrzostw polski w RSMP. W „Baja Poland 2011” (6msc), w „Great Escape Rally 2013” (1msc). Zapalony quadowiec w „Transgothica 2012” (3msc).

 

Łukasz Lechowicz i Łukasz Solecki pojadą Navarą Red. Lechowicz od wielu lat w rajdach przeprawowych, przesiadł się z Jeepa Wranglera z silnikiem V8 HEMI i podczas „Baja Carpathia 2013” rezygnuje z przepraw na rzecz cross-country. Solecki pojedzie jako pilot. Obaj kojarzeni słusznie są z teamem Lech-Pol 4×4.

 

Sławomir Wasiak i  Marcin Grydziuszko jest ekipą Mitsubishi Pajero w klasie T1. Od lat jeżdżą razem, startują w cyklu Mistrzostw Polski. Najpierw jeździli Jeepem, później Nissanem Patrolem, teraz Pajero T1. Są nierozłączni, żyją tym sportem. W 1998 i ‘99 byli vice mistrzami Polski, w 2008 stanęli na najwyższym podium Mistrzostw Polski, a w 2011 byli drudzy w centralnej części Europy.

 

Robert Kufel: Zrobiliśmy krok do przodu, chcemy spróbować innego charakteru off-road. Wiele sukcesów odnieśliśmy GRatami, chcemy sprawdzić się na innym poziomie rywalizacji. Dzięki projektowi Navara T2 zdobywamy także nową gałąź produkcji samochodów off-roadowych.

 

W tym roku nowy team 4xDRIVE pojedzie w całym cyklu Mistrzostw Polski RSMPT, m.in. w Baja Poland oraz Internext Rally Vestin.

 

Nissan Navara D40 2.5 DCi (blue)

Specyfikacja / Klasa rajdowa :  FIA   T2.2

Silnik: Nissan YD25DDTi
Paliwo: Diesel
Moc: 215 hp / 3250 rpm
Moment: 490 Nm / 2100 rpm
Pojemność: 2488 cc
Zwężka / Restryktor: średnica : 39 mm
Max prędkość: 178 km/h
Wymiary i wagi
Długość / Szerokość / Wysokość: 5220 / 1850 / 1886 mm
Rozstaw osi: 3200 mm
Szerokość osi: 1850 mm
Waga (pusty): 2013 kg
Zbiornik paliwa: 80 l
Zawieszenie: 8 amortyzatorów SX Racing / 4XDRIVE  (2 szt. amortyzatorów na koło)

Felgi: Evo Corse Dakar

Opony: BF Goodrich / G1 / G3 Rozmiar: 245/80R 16

Fotele kubełkowe i pasy sportowe 6-cio punktowe  
Centralny system gaśniczy

 

Nissan Navara D40 2.5 DCi (red)

Specyfikacja / Klasa rajdowa: FIA T2.2

Silnik: Nissan YD25DDTi

Paliwo: Diesel

Moc: 232 hp / 3250 rpm

Moment: 580 Nm / 2100 rpm

Pojemność: 2488 cc

Zwężka / Restryktor: średnica : 39 mm

Max prędkość: 178 km/h

 

Zawieszenie: SX Racing / Bypas / Bump Stop

Felgi: Evo Corse Dakar

Opony: BF Goodrich / G1 / G3 Rozmiar: 245/80R 16

 

Bezpieczeństwo :

Klatka: chrom molibden Ireco

Pasy: Sparco

Systemy bezpieczeństwa OMP

 

Nissan Navara D40 2.5 DCi  (green)

Specyfikacja / Klasa rajdowa: FIA T2.2

Silnik: Nissan YD25DDTi

Paliwo: Diesel

Moc: 231 hp / 2195 rpm

Moment: 580 Nm / 2100 rpm

Pojemność: 2488 cc

Zwężka / Restryktor: średnica : 39 mm

Max prędkość: 178 km/h

 

Zawieszenie: SX Racing x 8szt

FelgiEvo Corse Dakar

Opony: BF Goodrich / G1 / G3 Rozmiar: 245/80R 16

 

Bezpieczeństwo :

Klatka : chrom molibden Ireco

Pasy : Sparco
Fotele: MIRCO

System gaśniczy: Sparco

Metromierze : Rally Computer

 

 

Mitsubishi Pajero

 

Silnik: BMW 3.0DIESEL BiTURBO

Moc:  ok. 300KM/700Nm

Skrzynia biegów: Sekwencyjna Sadev

Sprzęgło: AP Racing 3 tarczowe

Hamulce: Alcon

Zawieszenie: niezależne, Amortyzatory KING

Mosty: Mitsubishi Pajero

 

 

 

 

O 4xDRIVE

 

4xDRIVE to grupa entuzjastów skutecznie łączących pasję, sposób na życie oraz doświadczenie – zarówno warsztatowe jak i rajdowe.Startujemy w rajdach off-road – zarówno w przeprawach, jak i cross-country. Nie boimy się wyzwań, budujemy pojazdy, którymi sami jeździmy. Specjalizujemy się w budowaniu i przygotowywaniu aut terenowych do rajdów przeprawowych i sportowo-turystycznych. Serwisujemy cywilne pojazdy 4×4 i SUV. Nasze samochody dotychczas startowały i wygrywały w takich rajdach jak: Baja Poland, Drezno/Wrocław, Magam Trophy, Poland Trophy, Puchar Polski Off-Road.pl, Transghotica, MT Rally.

Napisz komentarz